2014. április 7., hétfő

Díjat kapott a blog :)

Díj

Megkapta az első díját a blog, amiért nagy köszönetet szeretnék mondani Vivian Leite-nek :) Millió hála érte :)

Szabályok:

-Mindenkinek 11 dolgot kell írnia magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolni kell
- 11 kérdést fel kell tenni a jelöltnek
-11 blogot kell jelölni és linkelni
-Nincs visszaadás, visszajelölés


11 dolog rólam:
- Londonban szeretnék minél hamarabb kijutni és munkát vállalni.
- Szeretnék Budapestre költözni egyszer és ott élni.
-Életem fontos része a Forma-1 és a MotoGp
-2001 óta nézem a Forma-1-et és napra pontosan megtudom mondani, hogy mikor és azt is melyik versenyt rendezték és kinyert
- MotoGp-t 2004-ben kezdtem el nézni, de rendszeresen 2006 óta követem.
- Aláírást szereztem már Sebastian Vettel-től, Daniel Ricciardo-tól, Jules Bianchitól(úgy, hogy akkor még nem voltak tagjai a Forma-1-es mezőnynek.) Baumgartner Zsoltitól, Talmácsi Gábortól és Kovács Nikitől :)
- Élőben szeretnék látni egy MotoGp versenyt
- Egyszer egyetemre szeretnék majd járni
-Jelenleg csemege és sajtpultosként dolgozok, de kijelenthetem leginkább önmagamra vagyok veszélyes a késekkel
-Általában két bal kezes és lábas vagyok. Ergo tényleg önmagamra vagyok veszélyes
-Imádom a kiskutyámat 
- Szeretnék egyszer Madridba nyaralni.

Vivian Leite kérdései:

1. Emlékszel mi volt az első történet/novella, amibe belekezdtél? Hogy végződött? Publikáltad valaha?
Első történetem amibe bele fogtam az Újra a pályán úgymond előtörténete aminek Száguldó élet volt a címe, de ott is Natalien élete került központba. :D
2. Milyen tulajdonságokkal jellemeznéd az írói stílusodat?
Eleinte elég döcögős volt, de szerintem az évek folyamán elég sokat javult. Úgy gondolom, hogy elég változatosan írok még akkor is ha talán néha túl bonyolítom a dolgokat, de ezzel csak azt akarom elérni, hogy ne laposodjon el egy-egy történetem.
3. Minden író életében eljön az az időszak mikor nincs ihlete. Veled is megtörtént már? Ilyenkor mit szoktál tenni? Van valami sajátos módszered?
Persze, hogy megtörtént már. Általában ilyen esetben zenét hallgatok, képeket keresgélek, tv-t nézek vagy éppen olvasok valami történetet vagy könyvet.
4. Elégedett vagy a kezeid közül kikerült írásra/írásokra?Általában elégedett vagyok azokkal a részekkel amiket felrakok, de van olyan eset is, hogy nem annyira.
5. Csak olyan történeteket olvasol, ahol a kedvenceid vannak? Esetleg más blogokat is?
Olvasok más fajta történeteket. Például szeretem az olyanokat ahol a bűnügy kerül középpontba.
6. Gyerekkorban mindenkinek van kedvenc meséje. Neked melyik volt az?
Nem emlékszek rá, hogy lett volna kedvenc mesém.
7. Mit tartasz a legrosszabb emberi tulajdonságnak?
Hamar bedőltem már egy-két embernek akikben hatalmasat csalódtam ezek után. De emelet szerintem rossz tulajdonságom, hogy nehezen tudok feloldódni és barátokat szerezni.
8. Mi számodra a legfontosabb dolog egy emberben?
Az őszinteség.
9. Melyik az a zeneszám, amiről úgy gondolod, hogy téged sugall?
Változó. A hangulatom jellemzi legalább is szerintem.
10. Mit gondolsz a bloggeren elterjedt díjakról? Hasznosnak találod őket? Vagy más véleményen vagy? Miért? 
Szerintem jó dolog. Egy elismerés igazából.
11. Szeretsz ezekre a kérdésekre válaszolni? Ha igen, ha nem, miért?
Szeretek az ilyen kérdésekre válaszolni, mert vicces :D

Igazából a kérdéseimet nem írom ki, mert akiknek adnám a díjat már megkapták. De azért köszönöm a lehetőséget :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése